| Author |
Message |
DB
Forum-Admin

Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 8:13 pm Post subject:
Diefstal juwelierszaak Ukkel
Subject description: met dodelijk slachtoffer
|
|
|
Jullie hebben het hoogstwaarsch wel gehoord, de overval op een juwelierszaak in Ukkel. Ze renden dan naar buiten, hielden een wagen tegen en schoten dan koelbloedig een onschuldige burger door het hoofd.
Denk je niet dat het tijd is om wat radicaler op te treden in soortgelijke situaties?
Ik vind van wel! Handen afkappen godverdomme!! De criminaliteit zal wel drastisch dalen!
Miljair man, die USA-taferelen kunnen we hier wel missen...
whaddayathink? _________________ beatbox.be - DB - beatbox.be |
|
|
Back to top
|
|
 |
BeAtHEAD
Administrator

Joined: 25 Jul 2005 Posts: 3185 Location: Belgiums backyard
Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 8:19 pm Post subject:
|
|
|
Naar 't schijnt was't er wel wa serieus mis me die mannen.
Ze waren al in de lucht aan't schieten totaal zonder reden nog voor ze opgejaagd werden.
En die auto waar ze die vrouw voor hebben doodgeschoten, hebben ze uiteindelijk nie gestolen ook.
Random chaos.
Ebde gehoord dat een EPT - pokertoernooi in Duitsland is overvallen geweest door zes gemaskerde mannen me machinegeweren?
Tstaat er op youtube ook vol van. 500.000 euries gestolen
WTF? _________________ Think outside the BeatBox
www.myspace.com/beathead
www.soundclick.com/the_greenhouse
www.phatmark.net |
|
|
Back to top
|
|
 |
Uruz
Forum-Admin
Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 11:26 pm Post subject:
Re: Diefstal juwelierszaak Ukkel
Subject description: met dodelijk slachtoffer
|
|
|
| DB wrote: | Jullie hebben het hoogstwaarsch wel gehoord, de overval op een juwelierszaak in Ukkel. Ze renden dan naar buiten, hielden een wagen tegen en schoten dan koelbloedig een onschuldige burger door het hoofd.
Denk je niet dat het tijd is om wat radicaler op te treden in soortgelijke situaties?
Ik vind van wel! Handen afkappen godverdomme!! De criminaliteit zal wel drastisch dalen!
Miljair man, die USA-taferelen kunnen we hier wel missen...
whaddayathink? |
Nja handen afkappen lijkt me nu toch ook niet meteen de juiste oplossing
Het mag niet de bedoeling zijn dat we terug gaan naar middeleeuwse taferelen. Laat dat maar over aan Irak en dergelijke. (liever ook niet, maar soit, het is wel zo)
Het grootste bewijs dat zulke technieken juist een averechts effect hebben. Als je zulke technieken gaat gebruiken krijg je als natie een agressief imago wat dan weer tegen je gaat werken.
Dat er iets aan gedaan moet worden, is dan weer wel waar. Maar ik denk dat ik genoeg belastingen betaal om de overheid daar eens deftig over te laten nadenken... |
|
|
Back to top
|
|
 |
BeAtHEAD
Administrator

Joined: 25 Jul 2005 Posts: 3185 Location: Belgiums backyard
Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Mon Mar 08, 2010 11:30 pm Post subject:
|
|
|
Mja, moest et aan mij liggen. Scheermesjes en zout ...
En pedofielen bij de gewoon gevangenen steken. Toch degeen waarvan je zeker bent.
Er is geen rechtvaardigheid meer nu. Als ge iets mis doet en ge hebt niks, dan heb je uiteindelijk meer als je in't gevang belandt (dak boven je kop, eten, soms zelfs tv)
Da woord verspreid snel onder criminelen wereldwijd da Belgie een chill land is voor hun.
Maar idd, we zouden snel bekend staan als agressief land en da heeft ook zn nadelen.
Tis amel beetje dubbel, ma ik begrijp steeds beter waarom Amerika nog de doodsstraf uitvoert. Behalve da Tookie wel tweede kans verdiende...
Hoe ouder ik word , hoe meer grijswaarden er zijn en minder zwart en wit.
Vooral, wie zijn mensen om te oordelen over andere mensen. _________________ Think outside the BeatBox
www.myspace.com/beathead
www.soundclick.com/the_greenhouse
www.phatmark.net |
|
|
Back to top
|
|
 |
DB
Forum-Admin

Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 1:06 pm Post subject:
|
|
|
mja, als het volk de US begint te immiteren met van die gewapende overvallen met dodelijke slachtoffers, kunnen we evengoed de irakese manier hanteren imo.
Nuja, eerlijk gezegd, das er idd wel over om handen te gaan afkappen... een paar vingers zou ook al goed zijn
En pedo's die in het gewone gevang komen te zitten krijgen wel serieus wa slaag van de andere gedetineerden. Heb al verhalen gehoord vanuit Brugge hoe ne pedo daar wordt aangepakt, ze hebben er echt geen medelijden mee.
Mss moeten we dat es in de schijnwerpers zetten: "Als ge u crimineel gedraagt, dan komde uit bij mensen int gevang die u rauw lusten"
mss helpt dat om de criminaliteit te minderen?
Maar in elk geval moet je wel weten met welke reden mensen zoiets gaan doen; Als je een overval pleegt omdat je vrouw en kinderen verhongeren, dan kan ik dat nog verstaan. Als dat iemand is die reeds in de nodige luxe leeft, dan zou ik ook geen medelijden tonen _________________ beatbox.be - DB - beatbox.be |
|
|
Back to top
|
|
 |
Uruz
Forum-Admin
Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Tue Mar 09, 2010 1:19 pm Post subject:
|
|
|
| DB wrote: | mja, als het volk de US begint te immiteren met van die gewapende overvallen met dodelijke slachtoffers, kunnen we evengoed de irakese manier hanteren imo.
Nuja, eerlijk gezegd, das er idd wel over om handen te gaan afkappen... een paar vingers zou ook al goed zijn
En pedo's die in het gewone gevang komen te zitten krijgen wel serieus wa slaag van de andere gedetineerden. Heb al verhalen gehoord vanuit Brugge hoe ne pedo daar wordt aangepakt, ze hebben er echt geen medelijden mee.
Mss moeten we dat es in de schijnwerpers zetten: "Als ge u crimineel gedraagt, dan komde uit bij mensen int gevang die u rauw lusten"
mss helpt dat om de criminaliteit te minderen?
Maar in elk geval moet je wel weten met welke reden mensen zoiets gaan doen; Als je een overval pleegt omdat je vrouw en kinderen verhongeren, dan kan ik dat nog verstaan. Als dat iemand is die reeds in de nodige luxe leeft, dan zou ik ook geen medelijden tonen |
Nog zo een mooi voorbeeld van grijswaarden. Weliswaar niet binnenlands --> De piraten van Somalië. 't is ook triestig langs beide zijden. |
|
|
Back to top
|
|
 |
GrafX
BeatBoxer

Digg It
Del.icio.us
|
Posted: Wed Mar 17, 2010 1:54 pm Post subject:
|
|
|
Ik vin da ge gelijk hebt!
daar mist iet in die zn kop, ma wa is er dan met die dieven gebeurt? _________________ Beatbox is made by the heart, the soul, and the body.
So your life will only start when you learn to Beatbox.
-> GRafX <- |
|
|
Back to top
|
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
|
[ Time: 1.2168s ][ Queries: 16 (0.0915s) ][ Debug on ]
|
|